maanantai 27. kesäkuuta 2011

Sisarrakkautta

Palasin mökiltä ja sain vihdoin haettua Ra Muwin postista. Ria on siis saapunut ja se on ihana <3 Mamman uusi lellikki. Pieni kuvatarina tyttösen saapumisesta. ~

Kertojan puhe ja puheenvuorot
Ajattelu
Kuiskaus



Oli ihan tavallinen kesälomapäivä, kunnes tapahtui jotain, mitä ei yleensä kesälomapäivisin (tai muutenkaan) tapahdu. Olin ottamassa aurinkoa pihalla, kun kuulin askeleita..




Huomasin tytön, erikoisen näköisen tytön, joka pysähtyi eteeni.




Ada: Öö.. hei?


?: Hei.
Tyttö vilkuili ympärilleen kuin etsisi jotain. Minä en välittänyt siitä, vaan yritin olla kohtelias.


Ada: Haluatko tulla sisälle? Haluaisitko jotain juotavaa? Teetä? Cokista? Mehua? Kaikkea löytyy.


?: En ehdi. Etsin yhtä.. henkilöä.


Ada: Ai.. Ketä?


?: (Lunttaa paperilapusta) Adalmina Hawkinsia.


Ada: Mitä? Kuka sä olet?


?: Ai.. Mä olen Ria.


Ada: En tunne ketään Riaa.. Ellei.. Ei kai se vaan ole lyhennös Victoriasta? Oletko sä.. Victoria May?


Ria: Kyllä olen.. Mistä sä tiedät?


Ada: Voi ei.. Odota hetki.


Ada: Mitä Victoria tekee täällä? Ehkä isä on lähettänyt hänet. Mutta enhän minä ole tavannut Victoriaa ehkä kymmeneen vuoteen.. Miten olisin tunnistanut hänet? Olen varmaan saanut kirjeen, jota en ole huomannut.. Pitää käydä katsomassa. (kävelee samalla ovelle)


Ada: Ääh.. ovikin on mennyt kiinni. Onneksi sen voi avata helposti..


Ada:Anoichto..


Ovi aukesi.


Mutta typerä pikku Ria seurasi minua.
Ria: Hei! Se olet sinä! Noitatyttö Adalmina!


Ada: Idiootti... Kyllä, mutten ole noitatyttö Adalmina. Olen Ada.


Ihan sama. Mä jään tänne asumaan! Mulla on uusi koti! Mahtavaa, kiitos Ada-noita!


Ada: Odota! Etkä jää. Mä asun täällä.


Ria: Jäin jo. Voi, onpa täällä hienoa!
Ada: Möks..


Ada: Möksmöks..
Ria: Ooh! Karkkiautomaattikin!

Loppu ~

1 kommentti: